سامانه تخصصی کانون کارگذاری املاک الهیه

آشنایی با خدمات ما

آشنایی با خدمات ما

زمین‌های منطقه الهیه دارای کاربری‌های متفاوتی هستند که دسته بندی آن‌ها به شرح زیر است:

  • زمین با کاربری مسکونی آپارتمانی(تراکم متوسط به بالا)
  • قطعات تجاری مسکونی(تراکم ۲۴۰% در حاشیه بلوار اصلی)
  • تجاری محلی(تراکم ۱۲۰%)
  • صنعتی تجاری و انباری کارگاهی
  • زمین‌های مسکونی ویژه انبوه سازان

زمین‌های باغ ویلا(شهر سبز)

تقسیم بندی زمین های الهیه

زمین‌های منطقه الهیه دارای کاربری‌های مختلفی هستند که دسته بندی آن‌ها به شرح زیر است:

  • زمین با کاربری مسکونی آپارتمانی(تراکم متوسط به بالا)
  • قطعات تجاری مسکونی(تراکم ۲۴۰% در حاشیه بلوار اصلی)
  • تجاری محلی(تراکم ۱۲۰%)
  • صنعتی تجاری و انباری کارگاهی
  • زمین های مسکونی ویژه انبوه سازان
  • زمین های باغ ویلا (شهر سبز)

    زمین‌های با کاربری مسکونی

    این زمین‌ها به واسطه ضوابط و قوانین ارائه شده توسط شهرداری و نظام مهندسی، موجب رویکرد متفاوتی در حوزه صنعت ساخت‌و‌ساز مشهد بزرگ گردیده است؛ این امر به سهم خود موجبات پیشرفت کیفیت ساختمان‌های مسکونی ساخته شده را در منطقه الهیه مشهد فراهم می‌کند و باعث ایجاد بازار رقابتی در حوزه ساخت و ساز و سازندگان شده است.

    این رویکرد سبب پیدایش سازه‌های متفاوت‌ و با کیفیت‌ در منطقه شده که تاثیر بسیار زیادی در بالارفتن سطح کیفیت زندگی در منطقه الهیه داشته است.

    دسته‌بندی براساس تراکم، بافت‌های متفاوتی از قبیل ساختمان‌هایی با تعداد واحد کم از ۸ واحد در زمین های ۳۰۰ متری به بالا، بافت‌هایی با مجموعه‌های ۲۰ واحدی برای زمین های ۷۰۰ متر و بالاتر، شامل امکانات لوکس در قطعات با تراکم زیاد، و در نهایت احداث برج‌ها و مجتمع های مسکونی انبوه سازی شده دارای معماری های خاص خود، گویای سبک زندگی متفاوتی در شهر بزرگ الهیه می‌باشد

قطعات تجاری مسکونی ۲۴۰% تراکم

بلوار الهیه تنها بلوار اصلی در مشهد است که از ابتدا تا انتهای آن، در هر دو سمت شامل قطعاتی با کاربری تجاری مسکونی و با تراکم ۲۴۰% می‌باشد. این ویژگی ارزشمند سبب تامین نیاز ساکنین منطقه به فضاها و خدمات تجاری شده است و موجبات بازدهی سودآورتر با عایدی بیشتر برای سازندگان را فراهم کرده که رغبت سرمایه گذاری در این منطقه را دو چندان می‌کند.

در منطقه الهیه قطعات دارای این تراکم، تماماٌ در حاشیه خیابان‌های اصلی و شاه‌راه‌ها قرار گرفته اند؛ که به منظور بالابردن سطح کیفیت دسترسی ساکنین از امکانات و استفاده بهتر از معابر جهت تردد، در نظر گرفته شده است.

قطعات تجاری محله ۱۲۰% تراکم

در غالب محله‌های مشخص شده در نقشه تفصیلی منطقه، برای برخی از منطقه ها که در قلب شاه‌راه‌های محله قرار می‌گیرند، قطعاتی با تراکم ۱۲۰% با عنوان تجاری محله قطعه بندی شده است. این مناطق به منظور دسترسی ساکنین قطعات مرکزی محله‌ها برای خدمات تجاری در نظر گرفته شده اند. به لحاظ سرمایه‌گذاری این قطعات در رده‌بندی قیمتی مناسب‌تری نسبت به قطعات تجاری مسکونی حاشیه های اصلی است؛ این مهم برای متقاضیان ساخت‌و‌ساز با سطح اشتغال تجاری کمتر، با قیمت مناسب تر مواردی ایده‌آل و قابل تامل می‌باشد.

قطعات صنعتی تجاری و انباری کارگاهی

فاز ۱ منطقه الهیه با قرار گرفتن در حد فاصل بزرگراه آیت الله رفسنجانی و کمربندی مهدیه، از شرق تا غرب منطقه و حدفاصل جاده سنتو و جاده شاندیز در شمال و جنوب موقعیت جغرافیایی، با در نظر گرفتن مجاورت ضلع شمالی منطقه با فاز صنعتی حومه جاده سنتو، دارای قطعات بسیار زیادی با کاربری صنعتی تجاری و انباری گارگاهی می‌باشد. برای احداث کارخانجات کارگاه ها و فضاهای تجاری با دسترسی به شاه‌راه منتهی به شهرک‌های صنعتی بهترین مکان و ایده‌آل ترین شرایط برای سرمایه‌گذاری صنعت گران و کمپانی های بزرگ در این منطقه فراهم شده است.

زمین‌های مسکونی ویژه انبوه سازان

شهرسازی در این منطقه با در نظر گرفتن شرایط دسترسی و چیدمان قطعات در محله‌های منطقه الهیه به نحوی است که قطعات حاشیه ضلع های هر بلوک، با در نظر گرفتن تراکم ۲۴۰% و قطعه بندی در متراژهای بالای ۱۰۰۰ متر فضای مناسبی برای انبوه سازی و مرتفع سازی ایجاد می‌نماید. این قطعات به علت ساختار معماری خود، در اشکال متفاوت و متراژهای گوناگون، نسبت به ارجحیت معابر خیابانی که در حاشیه آن قرار می‌گیرند، از حداقل قیمت متری ۴٫۵ میلیون تومان به بالا و حداقل متراژ ۱۰۰۰ متر به بالا، با مجوز کاربری تجاری مسکونی تنوع گسترده ای را جهت انتخاب فراهم نموده است. این مهم بستر بسیار مناسبی برای ساخت مال، پاساژ، برج‌های تجاری اداری، تجاری مسکونی را فراهم کرده که این بستر برای سرمایه‌گذران شخصی، دولتی و همچنین انبوه سازان و فعالان این صنعت، گزینه هایی با بازدهی فراوان ایجاد می‌کند.

در بخش دیگر، منطقه انبوه‌سازی(قطعات بالای ۲۰۰۰ متر) واقع در ضلع شمالی شهرک الهیه، از حاشیه بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی تا کمربندی مهدیه و در جنوب تا پشت حاشیه امیریه امتداد می‌یابد. این امر مورد استقبال انبوه‌سازان و تعاونی مسکن ارگان‌های مختلف و سرمایه‌گذاران خارجی قرار گرفته است. این موقعیت درخشان فضای بسیار مناسبی برای ترویج سبک زندگی در شهرک‌های مستقل را ایجاد می‌نماید و در آینده ای بسیار بسیار نزدیک مورد استقبال عموم قرار خواهد گرفت.

 

 

قطعات صنعتی تجاری و انباری کارگاهی

فاز ۱ منطقه الهیه با قرار گرفتن در حد فاصل بزرگراه آیت الله رفسنجانی و کمربندی مهدیه، از شرق تا غرب منطقه و حدفاصل جاده سنتو و جاده شاندیز در شمال و جنوب موقعیت جغرافیایی، با در نظر گرفتن مجاورت ضلع شمالی منطقه با فاز صنعتی حومه جاده سنتو دارای قطعات بسیار زیادی با کاربری صنعتی تجاری و انباری گارگاهی می‌باشد. برای احداث کارخانجات کارگاه‌ها و فضاهای تجاری با دسترسی به شاهراه منتهی به شهرک های صنعتی، بهترین مکان و ایده‌آل ترین شرایط برای سرمایه‌گذاری صنعت گران و کمپانی های بزرگ در این منطقه فراهم شده است.

 

تور مجازی

کانون کارگزاری املاک الهیه برای اولین بار در شرق کشور با تکنولوژی جدید تور مجازی، امکان بازدید آپارتمان‌ها، زمین و ویلا‌های موجود در بانک اطلاعاتی را برای آسایش مراجعه کنندگان خود فراهم کرده است. به این معنی که بدون مراجعه حضوری تنها با یک کلیک بر روی موبایل یا کامپیوتر شخصی با باز کردن لینک تور مجازی خانه دلخواهتان، بدون دردسرهای بازدید حضوری و اتلاف وقت در کمتر از یک دقیقه خانه مورد نظر خود را بیابید. در صورت پسند پس از ارتباط با مشاورین مجموعه، می‌توانید مکان مورد نظرتان را به صورت حضوری بازدید کنید. همچنین شما می‌توانید برای اعضای خانواده خود که در محل حضور ندارند، در هر ساعت از شبانه روز مکان های مورد پسندتان را بدون مراجعه حضوری نشان دهید.

کانون کارگزاری املاک الهیه با توجه به سال‌ها سابقه درخشان در منطقه و بهره‌مندی از امکانات و بانک اطلاعاتی قوی و کارشناسان خبره، آمادگی هرگونه خدمات کارگزاری املاک به مراجعین و متقاضیان خرید و فروش آپارتمان های سطح منطقه را داراست. نوع ارائه خدمات کانون کارگزاری املاک الهیه در بالاترین سطح امنیت و دقت در کمترین زمان ممکن ارائه می‌گردد..

پیوستن به گفتگو

مقایسه املاک

مقایسه